17. mája 2012

Po schodoch - po schodoch...

Po schodoch, po schodoch, poznávam poschodia ......lalala.


Milí Moji Čitatelia,

dnes ma čakajú preteky v behu po schodoch, ach-ach-ach, v Tower 115, 26. poschodí!!!

Držte mi palce, prosíííím! :)

...4. miesto...


Beh po schodoch je makačka, ALE! je to výborné na kondičku a spálite pri tom veľa kalórií.
Trénovanie do schodov je u športovcov veľmi populárne na trénovanie výbušnosti, vytrvalosti. Rýchla chôdza do schodov, alebo do kopca je tiež veľmi ideálna na chudnutie.

Beh po schodoch môžeme zakomponovať aj do džogingu či rýchlej chôdze v prírode. Treba si iba nájsť vhodné schody a v správnom rytme po nich niekoľkokrát vybehnúť (v Lesoparku.) Neskôr môžeme pridať aj náročnejšie pohyby, schody skúsime vyskákať spojenými nohami. Po každom vzostupe si treba dať kratšiu pauzu a vydýchať sa, piť... :)

"Dobry den,

Na zaklade Vasej prihlasky na BEH TOWER 115 (17.5.2012) Vam posielame zaverecne informacie a casovy harmonogram behu po schodoch!

Termin: 17.5.2012 / uz tento STVRTOK !!!
Miesto: Pribinova 25, 811 09 Bratislava


Vase startove cislo: 002

Cas Vasho startu: 16:30:30 "



Ak sa ti tento príspevok páčil, klikni dole na "Páči sa mi to" - pomáhaš zvyšovať návštevnosť blogu. Ďakujem. :)

Be Fit - Be Yourself - Be Happy

1 komentár:

  1. Beries to moc vazne, naco drzat palce, ja ti prajem hlavne dobry vzduch na tom schodisku.

    Ja pojdem 113, tak tam asi ani dychat sa nebude dat. a ak to tak bude, tak sa na to vykaslem.

    cvicim-sportujem uz len pre zdravie :-)

    OdpovedaťOdstrániť