4. novembra 2012

Everything's gonna be all right...

Do tejto speváčky a jej hudby som sa zamilovala na tohtoročných jazzových dňoch...prajem krásnu nedeľu!


Pri dobrej hudbe sa hneď lepšie "varí", že??? Moje dnešné raňajky:

- mandľové mlieko (samozrejme, môže byť aj iné, dokonca, aj čistá voda)
- jahody :)
- 1 menší sladký pomaranč
- 1 banán
- špenát

Smoothie musí byť HUSTÉ, teda čím menej mlieka (asi 1 - 1,5 dcl), radšej viac jahôd a špenátu. Mňam!
Chcete aj ďalšie recepty? Prípadne môj celodenný jedálniček? :)

+ môj dnešný tréning (pôvodne som chcela ísť na spinning, ale musím ísť skôr do BA, tak aspoň domáci workout - jednotlivé cviky už poznáte, ak nie, tak si ich vyhľadajte na youtube, prosím. Počet opakovaní si môžete upraviť, 3-4 kolá...):




8 komentárov:

  1. Mňam, určite vyskúšam, lebo veľmi mi chutí od teba aj banánovo špenátový Shrek!:)
    A áno poprosím aj celý jedálniček, ak sa dá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, ze ti to chuti, ludia sa tam boja toho spenatu, ze ma zlu chut, a pritom vobec!!! :)

      Odstrániť
  2. Ten jedalnicek by sa aj mne pacil na inspiraciu :) Ivana

    OdpovedaťOdstrániť
  3. - ten jedálniček,si myslím,že by si prosili všetci :))..si geinálna!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))) dakujem Lucy, kraaaasny pes! :)

      Odstrániť
    2. - ďakujem ďakujem :) aj ja ;) a ty máš kraasny blog :D moc sa mi to tu lúbi. No a som zvedavá na ten tvoj jedálniček :)

      Odstrániť
    3. Bude-bude :) Stvrtok alebo piatok ;)

      Odstrániť
  4. Caute Baby, OK, tak sa mozme tak dohodnut, ze 1x/tyzden bude moj celodenny jedalnicek s vysvetlivkami... ;) Ste super, tesim sa z Vas!

    OdpovedaťOdstrániť